Tinina akademija
spletnega marketinga
Si tudi ti ugotovil/-a, da ne glede na to, kaj delaš, te bodo ljudje iskali preko spleta? (Googla, FB-ja, Instagrama in še kje)
Kako super bi bilo, če bi vedel, kaj početi, da te najdejo, a ne? No, pa da potem še kupijo od tebe – to je ideja biznisa, ne? Da narediš dobiček :). Drugače podjetje na dolgi rok ne more obstajati.
Tudi meni se je od že od začetka zdelo pomembno. A kaj, ko nisem imela pojma, kako izpolniti prvi pogoj – da me najdejo – pa tudi ne drugi – da od mene kupijo.
Po tisočih urah učenja, dela, poskusov in napak ter uspehov in več kot 30.000 vloženih evrih kasneje pa zdaj lahko rečem, da mi je vse skupaj že kristalno jasno. In ne samo to: da dejansko najino družnisko podjetje »živi« od moje spletne prodaje 🙂
Ker opažam, da veliko strankam manjka celovit pregled nad spletnim marketingom, sem se odločila, da ti pa ponudim:).
Zakaj? Ker je veliko izobraževanj zelo razdrobljenih. Naučiš se malo tu od spletne strani, pa malo tam od e-mail marketinga, pa malo spet nekje drugje od Facebooka … Na koncu še vedno nimaš celovitega pregleda vseh možnosti, ki obstajajo in tako se je nemogoče odločiti, kaj bi bilo za tvoje podjetje najboljše – in seveda tudi prineslo najboljše rezultate v najkrajšem času (nočeš verjetno čakati, da boš že čisto siva:)).
Tinina akademija spletnega marketinga
Si tudi ti ugotovil/-a, da ne glede na to, kaj delaš, te bodo ljudje iskali preko spleta? (Googla, FB-ja, Instagrama in še kje)
Kako super bi bilo, če bi vedel, kaj početi, da te najdejo, a ne? No, pa da potem še kupijo od tebe – to je ideja biznisa, ne? Da narediš dobiček :). Drugače podjetje na dolgi rok ne more obstajati.
Tudi meni se je od že od začetka zdelo pomembno. A kaj, ko nisem imela pojma, kako izpolniti prvi pogoj – da me najdejo – pa tudi ne drugi – da od mene kupijo.
Po tisočih urah učenja, dela, poskusov in napak ter uspehov in več kot 30.000 vloženih evrih kasneje pa zdaj lahko rečem, da mi je vse skupaj že kristalno jasno. In ne samo to: da dejansko najino družnisko podjetje »živi« od moje spletne prodaje 🙂
Ker opažam, da veliko strankam manjka celovit pregled nad spletnim marketingom, sem se odločila, da ti pa ponudim:).
Zakaj? Ker je veliko izobraževanj zelo razdrobljenih. Naučiš se malo tu od spletne strani, pa malo tam od e-mail marketinga, pa malo spet nekje drugje od Facebooka … Na koncu še vedno nimaš celovitega pregleda vseh možnosti, ki obstajajo in tako se je nemogoče odločiti, kaj bi bilo za tvoje podjetje najboljše – in seveda tudi prineslo najboljše rezultate v najkrajšem času (nočeš verjetno čakati, da boš že čisto siva:)).
V 8 obsežnih in intenzivnih modulih se bomo naučili:
- osnove spletnega marketinga in razumevanje kupcev na spletu ter njihovega načina razmišljanja, odločanja in ugovorov, ki se jim podijo po glavi (ali z drugimi besedami: zakaj neko podjetje na spletu dobro prodaja in drugo ne) – na praktičnih primerih,
- ustvariti svoj prodajni kanal (ali drugače: vse o spletni strani, kako te ljudje najdejo, kako izbereš domeno, ključne besede, napišeš dobre vsebine za spletno stran in imaš pregledno spletno stran, ki stranko kar sama pelje v nakup:) – ja, tudi to je možno:)),
- analizirati rezultate v spletnem marketingu – kako vemo, ali dosegamo svoje cilje (in kako si jih sploh postaviti), katere številke so ključnega pomena in katere statistike lahko pustimo ob strani,
- o pomenu družabnih omrežij in kaj na njih početi, da ti pomagajo k rasti podjetja, a ti hkrati ne vzamejo celega dneva (sploh če želiš delati po načelo Work Smarter Not Harder in biti popoldne frej:)),
- marketinga na mobilnih napravah,
- kako e-mail marketing integrirati v svoje poslovanje in na kaj biti pri tem pozoren,
- vsebinskega marketinga – kako pisati dobre vsebine za spletno stran in družabna omrežja, da se stranke »zaljubijo« v vašo blagovno znamko in »vidijo le še njo«J in so zato tudi pripravljene plačati ceno, po kateri ponujate storitev,
- zgodbičenja ali storytellinga – kako ustvariti in deliti zgodbo svoje blagovne znamke; tudi če se vam zdi, da ni »nič posebnega«:)
- BONUS 1: moja osebne besedila za e-maile, ki mi ustvarjajo avtomatizirano prodajo,
- BONUS 2: video predavanja za e-mail sistem Mailerlite (daleč najbolj enostaven in po vrhu vsega še zelo simpatičen in cenovno dostopen!:) s katerim lahko brezplačno začneš graditi mailing listo. Na spletno stran ga lahko integriraš kar sama – res je enostavno! Še meni je uspelo, pa nisem ravno kakšen tehnični tip. Res vedno povozim vse formule v Excelu 🙂
V 8 obsežnih in intenzivnih modulih se bomo naučili:
- osnove spletnega marketinga in razumevanje kupcev na spletu ter njihovega načina razmišljanja, odločanja in ugovorov, ki se jim podijo po glavi (ali z drugimi besedami: zakaj neko podjetje na spletu dobro prodaja in drugo ne) – na praktičnih primerih,
- ustvariti svoj prodajni kanal (ali drugače: vse o spletni strani, kako te ljudje najdejo, kako izbereš domeno, ključne besede, napišeš dobre vsebine za spletno stran in imaš pregledno spletno stran, ki stranko kar sama pelje v nakup:) – ja, tudi to je možno:)),
- analizirati rezultate v spletnem marketingu – kako vemo, ali dosegamo svoje cilje (in kako si jih sploh postaviti), katere številke so ključnega pomena in katere statistike lahko pustimo ob strani,
- o pomenu družabnih omrežij in kaj na njih početi, da ti pomagajo k rasti podjetja, a ti hkrati ne vzamejo celega dneva (sploh če želiš delati po načelo Work Smarter Not Harder in biti popoldne frej:)),
- marketinga na mobilnih napravah,
- kako e-mail marketing integrirati v svoje poslovanje in na kaj biti pri tem pozoren,
- vsebinskega marketinga – kako pisati dobre vsebine za spletno stran in družabna omrežja, da se stranke »zaljubijo« v vašo blagovno znamko in »vidijo le še njo«J in so zato tudi pripravljene plačati ceno, po kateri ponujate storitev,
- zgodbičenja ali storytellinga – kako ustvariti in deliti zgodbo svoje blagovne znamke; tudi če se vam zdi, da ni »nič posebnega«:)
- BONUS 1: moja osebne besedila za e-maile, ki mi ustvarjajo avtomatizirano prodajo,
- BONUS 2: video predavanja za e-mail sistem Mailerlite (daleč najbolj enostaven in po vrhu vsega še zelo simpatičen in cenovno dostopen!:) s katerim lahko brezplačno začneš graditi mailing listo. Na spletno stran ga lahko integriraš kar sama – res je enostavno! Še meni je uspelo, pa nisem ravno kakšen tehnični tip. Res vedno povozim vse formule v Excelu 🙂
Zakaj kupiti spletni tečaj?
- Doživljenjski dostop do vsebin
- FB skupina za podporo 6 mesecev od nakupa
- Primeri mojih trenutnih vsebin, objav in besedil za e-mail kampanje, ki stalno prinašajo nove stranke
- Vse znanje sem stestirala na primerih svojih dveh spletnih strani – na spletni trgovini stinovtujino in spletni strani tinagrilc.si – tako da dobiš res izkušnje iz prve roke; brez nepotrebne teorije, za katero ne veš, ali deluje ali ne.
Zakaj kupiti spletni tečaj?
- Doživljenjski dostop do vsebin
- FB skupina za podporo 6 mesecev od nakupa
- Primeri mojih trenutnih vsebin, objav in besedil za e-mail kampanje, ki stalno prinašajo nove stranke
- Vse znanje sem stestirala na primerih svojih dveh spletnih strani – na spletni trgovini stinovtujino in spletni strani tinagrilc.si – tako da dobiš res izkušnje iz prve roke; brez nepotrebne teorije, za katero ne veš, ali deluje ali ne.
Spletni tečaj je zate, če:
– si nov/-a v svetu spletnega marketinga in šele začenjaš,
– že nekaj časa imaš podjetje, a se ne promoviraš veliko po spletu,
– ne znaš uporabljati orodij, kot so Google Analytics, oglaševati na spletu, ne veš, katere ključne besede izbrati na spletni strani, da te bodo ljudje našli,
– imaš ali boš imel/-a spletno trgovino, a ne veš, kaj početi, da bo dejansko prodajala.
Spletni tečaj je zate, če:
– si nov/-a v svetu spletnega marketinga in šele začenjaš,
– že nekaj časa imaš podjetje, a se ne promoviraš veliko po spletu,
– ne znaš uporabljati orodij, kot so Google Analytics, oglaševati na spletu, ne veš, katere ključne besede izbrati na spletni strani, da te bodo ljudje našli,
– imaš ali boš imel/-a spletno trgovino, a ne veš, kaj početi, da bo dejansko prodajala.
TINA, SEM ČISTA ZAČETNICA. JE TO ZAME?
Kratek odgovor: ja!
Dolg odgovor: ravno na začetku je pomembno, da se lotiš stvari tako, da hitro pritečejo prihodki. Drugače lahko še kako hitro obupaš oz. opustiš svojo idejo, kot “da se ne splača” (kar pogosto ni res). Samo lotiti se moraš na pravi način!
KAJ PA ČE ŽE IMAM SVOJE PODJETJE?
Ja, potem tole je zate. Če še vedno bereš tole sporočilo, si verjetno želiš nekaj spremeniti. Iščeš odgovore, a jih še ne najdeš. Tukaj sem, da ti pomagam s praktičnimi nasveti, s katerimi sem kot mamica sama sebi dokazala, da je možno imeti uspešen biznis in čas za družino 🙂
TINA, SEM ČISTA ZAČETNICA. JE TO ZAME?
Kratek odgovor: ja!
Dolg odgovor: ravno na začetku je pomembno, da se lotiš stvari tako, da hitro pritečejo prihodki. Drugače lahko še kako hitro obupaš oz. opustiš svojo idejo, kot “da se ne splača” (kar pogosto ni res). Samo lotiti se moraš na pravi način!
KAJ PA ČE ŽE IMAM SVOJE PODJETJE?
Ja, potem tole je zate. Če še vedno bereš tole sporočilo, si verjetno želiš nekaj spremeniti. Iščeš odgovore, a jih še ne najdeš. Tukaj sem, da ti pomagam s praktičnimi nasveti, s katerimi sem kot mamica sama sebi dokazala, da je možno imeti uspešen biznis in čas za družino 🙂
Kaj torej dobiš:
- 8 modulov (vsak približno 1 uro) v .mp4 obliki (vrednost: 800 eur)
- gradivo, ki si ga lahko natisneš in zraven še kaj dopišeš (vrednost: 100 eur)
- dostop do zaprt FB skupine samo za udeležence mojih programov, kjer sem ti še 1 leto na voljo za vsa tvoja vprašanja (vrednost: neprecenljivo!)
- 30-dnevno garancijo na nakup (če po 30 dneh ne boš zadovoljna, ti brez vprašanj vrnem denar)
- BONUS: moje lastne predloge e-mailov, ki jih lahko uporabiš za gradnjo mailing liste, navezovanje stika s strankami … itd. (vrednost 100 eur)
Kaj torej dobiš:
- 8 modulov (vsak približno 1 uro) v .mp4 obliki (vrednost: 800 eur)
- gradivo, ki si ga lahko natisneš in zraven še kaj dopišeš (vrednost: 100 eur)
- 30-dnevno garancijo na nakup (če po 30 dneh ne boš zadovoljna, ti brez vprašanj vrnem denar)
- BONUS: moje lastne predloge e-mailov, ki jih lahko uporabiš za gradnjo mailing liste, navezovanje stika s strankami … itd. (vrednost 100 eur)
1. modul: Trdne osnove
- 4 P-ji marketinga
- Zakaj se prodaja ne poveča, kljub aktivnemu marketingu? (največja napaka, ki jo dela 99 % vseh podjetij na spletu)
- Kako postaviti jasno marketinško strategijo in z njo meriti rezultate?
- 5 napak spletne prodaje in kako se jim izogniti že na začetku
2. modul: Spletna stran in prodajni kanali
- Kaj so prodajni kanali in kateri so najbolj primerni za tvojo panogo?
- Kako na spletni strani nagovoriti prave stranke (takšne, ki bodo brez težav plačale tvojo ceno)?
- Besede, ki bodo pritegnile, bodo …?
- Katere ključne besede izbrati za spletno stran, da bo višje uvrščena v Googlu?
- Kakšo naj bo ime domene spletne strani?
3. modul: E-mail marketing
- 5 korakov do uspešne e-mail liste, ko se bo odzivala na vaše ponudbe
- Kaj je pozdravna sekvenca in kako vam lahko za 2x, 3x ali 10x poveča prodajo?
- Enostavni triki, s katerimi lahko potrojite število ljudi, ki odprejo vaša sporočila
- Katere številke je treba spremljati za uspešen e-mail marketing?
- Kako strutkuri e-mail sporočilo?
- Koliko pošiljati in kako dobiti navdih?
- BONUS: moja osebna strategija za e-mail marketing
4. modul: Analitika
- Ključni kazalniki uspeha podjetja
- Ključni kazalniki uspeha na družabnih omrežij
- Življenjski cikel stranke in kako si ga izračunamo
- BONUS: video uporaba brezplačnega orodja Google Analytics (iz katerega izveš število obiskovalcev, strošek na posamezen nakup, najbolj obiskane strani, kje stranka zapusti svoj nakupni proces in še in še:)
5. modul: Družabna omrežja
- 80-20 pravilo
- 5 pravil uspešnega marketinga na družabnih omrežjih
- Spletne strani za outsorcanje
- Ideje za članke na blogu
- 30-minutni dnevni načrt za grajenje blagovne znamke & odnosov & word of mouth (dober glas seže v deveto vas)
- Praktični primeri objav
- Social Media Management orodja
- Recikliranje na družabnih omrežjih
6. modul: Družabna omrežja v podrobnosti
- video predavanja in sprehod po YouTubu, Instagramu, Facebooku in LinkedInu
- največja napaka (ki jo zelo verjetno delaš) pri vsakemu družabnem omrežju in kako se ji izogniti
- pasti, v katere se ujamejo začetniki in iz katerih je potem zaradi pravil posameznega družabnega omrežja težko splezati
7. modul: Optimizacija spletnih strani
- Zakup domene in ključne besede
- kako sem z eno od svojih spletnih strani prišla na prvo stran Googla
- kaj sta on-site in off-site optimizaciji in kaj je pri tem pomembno
- 5 najpomembnejših strategij, ki jih mora NUJNO poznati vsak, ki ima spletno stran (in so zelo enostavne za izvedbo)
- 3 pasti Googlovega algoritma in kdaj ste v nevarnosti, da vas Google kaznuje (+ kako se temu na enostaven način izogniti)
8. modul: Pisanje privlačnih besedil
- Predpriprava na pisanje
- Kako biti pri pisanju avtentičen, a še vedno uspešno prodati?
- Psihologija prodaje in pisanje besedil
Celotna vrednost spletnega tečaja: 1.117,50 eur
Redna cena: 210 eur
Kako vem, da ti lahko zaupam?
Marketing ni nekaj, kar bi se naučila v zadnjem mesecu. Na tej poti sem od leta 2012, ko sem delala podiplomski študij Strateškega tržnega komuniciranja (marketing in PR), potem delala v mednarodnem podjetju ter nato pustila službo ter odprla svoje podjetje.
Celotna vrednost spletnega tečaja: 1.117,50 eur
Redna cena: 210 eur
Le omejen čas na voljo za le: 104 eur
Kako vem, da ti lahko zaupam?
Marketing ni nekaj, kar bi se naučila v zadnjem mesecu. Na tej poti sem od leta 2012, ko sem delala podiplomski študij Strateškega tržnega komuniciranja (marketing in PR), potem delala v mednarodnem podjetju ter nato pustila službo ter odprla svoje podjetje.
Kaj sem v tem času počela, se verjetno sprašuješ?
- prva leta sem se ukvarjala s storitvami – prevajala in poučevala, tako da verjetno takrat še nisi slišala zame:)
- potem sem začela graditi blagovno znamko S Tino v tujino (in prva v Sloveniji začela s pestro paleto avdio programov za učenje angleščine ter nemščine – danes skupnost obsega že preko 3.000 zadovoljnih uporabnikov!)
- z digitalnimi izdelki in spletnimi tečaji sem se preselila na globalni trg ter izdala knjigo Live the Life You Desire
- v tem času sem opravila kar nekaj izobraževanj za coacha v Sloveniji in v ZDA ter začela svoje caoching storitve tržiti v tujini
- v zadnjih letih sem prodala več 1.000 digitalnih izdelkov v Sloveniji in tujini
- v tem času sem in še vedno predavam na konferencah, Ekonomski fakulteti ter za mlade podjetnike v mentorskih programih
- v tem času sem sodelovala tudi s podjetji, kot so Eti, Vitapur, Henkel, Hofer …
- bila gostja na RTV, interjujana za Delo, Val 202
Svoje znanje sem delila že s 368 podjetnicami in podjetniki! Zdaj je čas za tvoj preboj!
O meni so povedali …(Hvala!)
“Tina, še enkrat hvala za tvoje mentorstvo, coaching, vodstvo, pomoč … Skoraj čisto izgubljena v organizacijskem in poslovnem smislu sem se s tvojo pomočjo postopoma našla. Všeč mi je, kako se je izkazalo, da je tudi načrt, ki sva mu posvetili skoraj celo uro in je kasneje padel v vodo, imel vrednost. In enako velja za celotno trajanje mentorstva. Lahko je bila samo ena ideja, ki si mi jo povedala in se je izkazala za paradnega konja in katalista velikim spremembam, ali pa celoten coaching uporabnih in dragocenih idej, orodij, tvojih izkušenj in opažanj. Vse je imelo nek svoj namen, pot, smisel in vrednost. Vesela sem, da sem se odločila in investirala v tvojo pomoč. Bilo je vredno ?
Zelo hvaležna, precej manj izgubljena in veselo korakam naprej po svoji poti.”
Visokosenzitivnaoseba.si
“S Tino sva imeli krasen kreativni brainstorming. Poleg tega, da je Tina polna čudovitih in konkretnih idej ti tudi vlije zaupanje, da se zadeve da realizirati. Zelo uporabna je njena knjiga Live the Life you Desire, ki ima enostavne in zelo uporabne nasvete, kako se lotevati dela in uresničevati svoje ideje v vsakdanjem življenju. Meni konkretno najbolj pomaga njen nasvet, da delaš vedno stvari v sklopu, kar delo res nekoliko pospeši in je organizacija časa lažja. Odlično je tudi, da ti Tina po kreativnem brainstormingu pošlje posnetek. Sama ga kar poslušam, da se malo motiviram in se opomnim kaj sva že rekli. Dejansko sem po njenem coachingu imela že po prvem mesecu vidne rezultate. In sem svoj dohodek povečala za 5x. Prvič sem začutila, da se ure vloženega dela in pravi koraki lahko resnično obrestujejo. Pred tem sem nekoliko tavala v temi. Tina hvala za potrpežljivost in pozitivo.”
Zadovoljne stranke
“Tina, še enkrat hvala za tvoje mentorstvo, coaching, vodstvo, pomoč … Skoraj čisto izgubljena v organizacijskem in poslovnem smislu sem se s tvojo pomočjo postopoma našla. Všeč mi je, kako se je izkazalo, da je tudi načrt, ki sva mu posvetili skoraj celo uro in je kasneje padel v vodo, imel vrednost. In enako velja za celotno trajanje mentorstva. Lahko je bila samo ena ideja, ki si mi jo povedala in se je izkazala za paradnega konja in katalista velikim spremembam, ali pa celoten coaching uporabnih in dragocenih idej, orodij, tvojih izkušenj in opažanj. Vse je imelo nek svoj namen, pot, smisel in vrednost. Vesela sem, da sem se odločila in investirala v tvojo pomoč. Bilo je vredno ?
Zelo hvaležna, precej manj izgubljena in veselo korakam naprej po svoji poti.”
Visokosenzitivnaoseba.si
“S Tino sva imeli krasen kreativni brainstorming. Poleg tega, da je Tina polna čudovitih in konkretnih idej ti tudi vlije zaupanje, da se zadeve da realizirati. Zelo uporabna je njena knjiga Live the Life you Desire, ki ima enostavne in zelo uporabne nasvete, kako se lotevati dela in uresničevati svoje ideje v vsakdanjem življenju. Meni konkretno najbolj pomaga njen nasvet, da delaš vedno stvari v sklopu, kar delo res nekoliko pospeši in je organizacija časa lažja. Odlično je tudi, da ti Tina po kreativnem brainstormingu pošlje posnetek. Sama ga kar poslušam, da se malo motiviram in se opomnim kaj sva že rekli. Dejansko sem po njenem coachingu imela že po prvem mesecu vidne rezultate. In sem svoj dohodek povečala za 5x. Prvič sem začutila, da se ure vloženega dela in pravi koraki lahko resnično obrestujejo. Pred tem sem nekoliko tavala v temi. Tina hvala za potrpežljivost in pozitivo.”