5 vprašanj, ki se jih nujno vprašajte, ko pišete svojo strategijo vsebinskega marketinga

Novo in novo ustvarjanje vsebin in seveda njihovo nenehno širjenje med svojimi sledilci po spletu je preizkušen način, s katerim gradite svojo kredibilnost, pritegnite nove potencialne stranke in seveda s tem povečate obseg svojega poslovanja. Dobro, a ni?:)

Seveda pa vsi vemo, da nam pisanje, snemanje, objavljanje itd. vzame kar nekaj časa, zato je še toliko bolj pomembno, da je vsaka objava, vsak prispevek, vsak video in vsaka izjava napisana z namenom in strategijo. Da ni to samo delo, ki ne obrodi sadov.

 

Kaj je torej 5 ključnih vprašanj:

  1. Zakaj bi to sploh naredil?

Vsak marketinški načrt mora imeti jasen cilj: »Zakaj sem se odločil za vsebinski marketing?« »Kaj je moj glavni cilj?« Želite pridobiti nove stranke, povečati prodajo z že obstoječimi strankami? Pomembno je, da začnete z jasnim ciljem.

  1. Koga želimo nagovoriti?

Ko enkrat veste »zakaj« delate to, kar delate, je pomembno, da se osredotočite na »kdo« – vašo ciljno skupino. Kaj je njihove največja bolečina? Kakšne so njihove potrebe? Jasno definirajte, kdo je vaša ciljna skupina.

  1. Kaj bo vrednost, ki jo boste dali strankam?

V kaj verjamete in kaj to pomeni za vašo ciljno skupino? Kako daste strankam nekaj za njih koristnega, kar vas hkrati loči od konkurence? Zelo enostaven test, ali je nekaj koristno za vaše stranke je, da se vprašate: »Ali mi bodo moje potencialne in obstoječe stranke za to hvaležne?«. Če je odgovor ne, najdite drugi način.

  1. Kje boste objavljali?

Katere platforme boste uporabili, da širite svoje vsebine in hkrati spremenite v evre?

  1. Kako boste vedeli, ali vaša strategija deluje?

Ko enkrat naredite marketinški načrt in ste ga začeli implementirati, je pomembno, da imate jasne kriterije: Kako boste vedeli, ali vaša strategija deluje? Ali vam vaš vsebinski marketing pomaga, da ljudje kupijo več, kupijo hitreje …?

Ideja ni, da postanete popolni na področju vsebinskega marketinga, ampak da postanete zares dobri pri tem, kako vsebinski marketing uporabiti za rast posla.

 

Vas zanima podjetništvo in se želite povezati s slovenskimi podjetniki? Kliknite tukaj in se pridružite moji FB skupini Podjetništvo z nasmehom!

content-marketing