8 vprašanj, ki se jih nujno vprašajte, preden začnete ustvarjati vsebine za svojo spletno stran & družabna omrežja
8 vprašanj, ki se jih nujno vprašajte, preden začnete ustvarjati vsebine za svojo spletno stran & družabna omrežja
- Koga nagovarjam?
- Ali obstaja niša ali tema, na kateri se želim še posebej dobro pozicionirati?
- S čim želim, da moja idealna stranka povezuje mojo blagovno znamko?
- Katere informacije moje stranke iščejo?
- Kako lahko z vsebinami razveselim svoje obstoječe stranke?
- Kako lahko pritegnem nove stranke?
- Kaj mi je všeč oz. mi ni všeč pri drugih na spletu (in kako lahko to izboljšam pri svoji blagovni znamki)?
- Kaj je moj glavni cilj, ki ga želim doseči z vsebinskim marketingom? (pridobiti nove stranke, se pozicinonirati kot strokovnjak, povečati obisk in vpis na mailing listo, komunicirati z obstoječimi strankami …)?.
Ta članek je nastal v sklopu Facebook skupine Podjetništvo z nasmehom, kjer vsak torek objavim kratek »MARKETINŠKI NASVET TEDNA«:) Kliknite tukaj in se včlanite:)
P. S. Nimate idej, kako bi prišli do več strank, kako biti izvirni in povečati prihodke? Pomaga vam lahko kreativni brainstorming s Tino 🙂