Zemljevid za rast podjetja in HKRATI več prostega časa

Tole sem iskala in iskala 🙂

In na koncu našla v knjigi Davida Finkla “Scale”.

Na kratko povzamem tukajle: (p.s. Velja predvsem za podjetja, ki prodajajo izdelke oz. je to vsaj del njihove ponudbe):

Vsako podjetje gre v idealnem primeru skozi 3 faze:

  1. faza: start-up podjetje (ni nadzora, ni svobode)
  2. faza: podjetje, ki je odvisno od lastnika (podjetje uspešno posluje, če direktor dela, če ga ni, stvari stojijo. Vse več procesov, znanja in kontaktov se kopiči v glavi direktorja – vas – kar vam na dolgi rok nalaga še več dela in manj svobode … Hmmm .. Kdo bi si potem sploh želel biti uspešen? 🙂
  3. faza: podjetje, kjer lahko direktor izstopi (vaše podjetje deluje, ne da bi morali biti vsak dan prisotni in za to nekaj narediti)

Še malo podrobneje:

  1. faza: v tej fazi testirate, ali se vaš izdelek oz. storitev prodaja, po kakšni ceni in kako bo vaše poslovanje dobičkonosno
  2. faza: – zgodnja faza –  cilj je, da se podjetje uveljavi na trgu, ustvarja prodajo in postaja trajnostno uspešeno

2. faza – srednja faza – najdete načine, kako lahko sprostite svoj čas, da lahko vsaj 1 dan v tednu namenite temu, da gradite “jedro” (core) svojega biznisa

Značilnosti te faze so:

  • podjetje se razvija okrog direktorja
  • direktor je dosegel svoj maksimum – ne more več povečati prodaje, ker mu zmanjka ur v dnevu oz. ne more biti več bolj produktiven kot je
  • stranke povezujejo biznis le z direktorjem

Večain podjetij se nikoli ne premakne iz te faze?

Zakaj?

Ker je večina podjetnikov in podjetnic prepričanih, da je to pravi način, kako graditi svoj posel. Da so oni središče vsega in da je to podjetniška svoboda. Na nek način so “v službi” v svojem podjetju.

Kako se lahko premaknete v naslednjo fazo?

Poskrbeti morate za 4 ključne sisteme:

  • sistem za pridobivanje kontaktov potencialnih strank, npr. gradnja e-mail liste
  • postaviti sistem za zaključevanje prodaje
  • sistem za izdelavo vaših izdelkov ter dostavo strankam
  • sistem za pobiranje denarja 🙂

2. faza – pozna faza – hitra rast podjetja:

  • podjetje postaja vse bolj jasen sistem in je znanje direktorja pretvorilo v avtomatizirane procese oz. v postopke, ki jih znajo izvesti sodelavi podjetja
  • povečujete prihodke
  • na tej fazi sodelavci v timu dobijo vsak svoje področje, za katerega so odgovorni

3. faza: podjetje, iz katerega lahko izstopite

Odločite se lahko, ali:

  • podjetje prodate
  • povečati prihodke
  • ali ste pasivni lastnik in je delo v podjetju vaša odločitev, ne pa nuja.

Kaj ti lahko v fazah rasti ZELO pomaga? Digitalni izdelki – enkrat narediš, dolgo časa prodajaš. Seveda odvisno od teme, a tvoj vložen čas, se zelo hitro povrne oz. začne nastajati nekakšen polpasiven prihodek. (še vedno vložiš čas v marketing, tako da zame to ni pasivni prihodek:)

 

 

P. S. Nekako kar ne pridem do časa, ko bi popravila cene v spletni trgovini. Med karanteno so bile namreč znižane za 30 %. Verjetno te ne moti, a ne?:)

Tako da lahko še DANES do polnoči dobiš spletni tečaj KAKO SVOJE ZNANJE PRODATI NA SPLETU po znižani investiciji 🙂

 

VSEBINA:

 

  • kako svoje znanje zapakirati v 12 različnih produktov in jih prodati na spletu,
  • strukturiranje vsebine katere koli teme, ki preizkušeno deluje in ljudem po celem svetu pomaga, da postavijo super biznis,
  • marketinško strategijo 7 strani, s katero lahko na tehnološko enostaven in ugoden način dobiš več prijavljenih na svojo listo in prodajaš svoje produkte, medtem ko spiš:),
  • zakaj bi ljudje plačali za tvoj nasvet in tvoje znanje,
  • kako zaslužiti s spletnimi produkti,
  • kaj potrebuješ, da te bodo tvoje stranke videle kot strokovnjaka na izbranem področju,
  • preizkušeno formulo za kredibilnost, ki vedno deluje,
  • kako uporabiti informacijski marketing za hitrejšo rast katerega koli podjetja,
  • kako posneti dober video ali avdio (in katera orodja ti lahko pri tem pomagajo),
  • kje na spletu lahko prodajaš svoje produkte, če še nimaš angleške spletne strani,
  • marketinške strategije za začetnike in za tiste bolj napredne,
  • orodja za sistematizacijo prodaje spletnih produktov, s katerimi se lahko tvoji izdelki prodajajo medtem, ko si ti na dopustu, za vikend … kadarkoli!

 

BONUS v vrednosti 200 eur: 6-tedenski spletni tečaj Tinina akademija digitalnih izdelkov (prejmeš brezplačno ob nakupu danes do polnoči :))

 

?‍♀Sama sem v znanje vložila: 3.400 eur + letela na 4-dnevni dogodek v Silicijevo dolino

?‍♀Redna cena tečaja: 197 eur

?‍♀Za prvih 5 le še danes, 12. maja: 97 eur

 

P. S. Brez skrbi, strategije so prilagojene na slovenski trg 🙂 Ne boš dobil-a slabe ameriške kopije:)

Če bi rada plačal-a s Paypalom, mi sporoči, pa ti pošljem povezavo 🙂

 

 

JA, TO JE ZAME:) ?‍♀