3 načini, kako lahko dvigneš cene storitev

Čutiš, da si že davno “prerastel” ceno, ki jo še računaš za svojo storitev?
Oziroma na finančni ravni ugotavljaš, da z njo tudi pod razno ne moreš doseči mesečnega cilja?
Potem je čas, da jih dvigneš – je res?

Danes ti razkrivam 3 načine oz. taktike, ki sem jih sama uporabila pri dvigu cene za storitve in ki so jih tudi stranke (v večini) dobro sprejele. Vsem pa tako ali tako ne moreš biti všeč, je res?:)

1. Dvigni cene za vse nove prihajajoče stranke (torej, popravljen, izboljšan profil tvoje idealne stranke), za stare stranke pa ponudi 10 % popusta na nove cene.
Tako se bodo še vedno počutila, da so v posebni VIP skupini in jih malo “pocrkljaš” z nižjo ceno, ker so ti zaupale že prej.

2. “Ti nisi tvoje podjetje.”
Ena bolj pomembnih stvari, ki sem jih morala ozavestiti in predelati na podjetniški poti, je bilo dejstvo, da čeprav gradim “personal brand” (osebno blagovno znamko), jaz nisem moje podjetje. Torej, samo pomagam svojemu podjetju, da dela dobiček. Sama pa sem celovita oseba, ki je sestavljena še iz precej drugih delov osebnosti, kot le biznis, denar in dobiček. Ko enkrat to dvoje ločiš, dojamš, da lahko podjetje obstaja LE, ČE dela dobiček in da je NUJNO za vsako podjetje. To spoznanje in predvsem ponotranjenje na globji ravni je nujno za uspeh in dvig cen.

Zakaj? Dokler verjameš, da je prodaja vsiljiva, da ne boš nadlegoval-a ljudi, da je težko prodati, da ti nisi za prodajo in da je prodaja nekaj slabega, toliko časa bo tvoje podjetje verjetno delala zgubo, pa tudi cene ti bo težko dvigniti oz. jih obdržati tam, kjer želiš.

3. Ceno povej samozavestno.
Ko poveš novo ceno, se moraš z njo dobro počutiti in to mora začutiti tudi tvoja stranka. Lahko jo vadiš pred ogledalom, na glas, 100-krat ali še večkrat v enem dnevu. Tolikokrat kot potrebuješ, da se jo poveš samozavestno.

Webinar KAKO DVIGNITI CENE?

Kdaj? v torek, 28. maja ob 10. uri in trajala cca. 2 uri – če bo več vprašanj, lahko tudi podaljšamo 🙂

Če te ne bo v živo, prejmeš dostop do posnetka, ki ga lahko kadar koli kasneje pogledaš.

Vsebina:

– kako se izogniti največjim napakam, ki jih dela večina podjetnic in podjetnikov pri dviganju cene

– spoznal-a boš 3 ključne principe, ki jih potrebuje vsako podjetje za uspešno delovanje

– spoznal-a boš jasen sistem za mala podjetja, ki ti pove zgodbo tvojih številk in te “opozori”, kdaj je čas za dvig cene

– po certificirani metodi denarnih prebojev boš ustvaril-a novo podlago za ravnanje z denarjem (verjetno te trenutne navade ne podpirajo najboljše oz. si jih želiš vsaj na področju biznis malce izpopolniti, da boš lahko dvignila cene 🙂

– najpomembnejša stvar pri dvigu cene, na katero zelo verjetno pozabljaš

– zakaj se dviga cen nisem lotila tako, kot “naj bi se delalo”, in kako lahko moj skrivni recept ukradeš tudi ti

– moje lastne primere dobre prakse, ki jih lahko uporabiš tudi ti – saj delujejo za slovenski trg 🙂

BONUS: vsi, ki boste v maju in juniju kupili kakšen moj digitalni izdelek, greste v boben za veliko žrebanje, ki bo na moj rojstni dan, 5. julija – glavna nagrada: 2-urni kreativni brainstorming z mano po Skypu v vrednosti 400 eur!

BONUS2: 2 delovna lista po certificirani metodi Money Breakthrough Method, ki je že več 100.000 podjetnicam in podjetnikom po celem svetu pomagala dvigniti prihodke (vrednost 100 eur)

BONUS 3: dostop do zasebne FB skupine samo za udeležence webinarja, kjer me lahko še 14 dni po webinarju vprašaš kar koli te zanima (vrednost 100 eur)

BONUS4: pametna tabelica v Excelu, ki sva jo tekom najinega poslovanja naredila z mojim Iztokom in te sama “opomni”, kdaj je nekaj narobe 🙂 Res je top!:) (vrednost 50 eur)

Vrednost celotnega webinarja: 550+ eur

Zate le 27 eur (DDV vključen)

Več mnenj mojih strank si lahko prebereš tukaj.

Zaupa mi že preko 300 podjetnic in podjetnikov iz 5 držav – zdaj si na vrsti ti!:)


Kako se prijaviš?

1. Izvedeš nakazilo 27 eur na spodnjič račun.

Tina Grilc Coaching
Tina Grilc s.p.
Cesta Tončke Čeč 57
1420 Trbovlje
TRR: SI56 6100 0001 3991 045
BIC: HDELSI22
Namen: webinar
Znesek: 27,00
Referenca: SI00 in datum nakazila
(npr. SI00 21052018 za nakazilo 21. 5. 2018)