15 korakov do privlačnih e-mail naslovov
Prejšnji teden me je prijateljica vprašala, kje sem se naučila pisati e-mail naslove.
“Nikjer,” se odgovorila. 🙂
Kar je res.
Se pa v svoji glavi veliko ukvarjam z analizo naslovo drugih podjetij in posameznikov ter opazujem, kateri naslovi pritegnejo mene (psihologija prodaje deluje na 97 % ljudi, tako da če nekaj deluje na tebi, je velika verjetnost, da pritegne tudi tvoje stranke).
Seveda pa se trendi v marketingu spreminjajo in ne bo vsak nasvet veljal za vsako idealno stranko – tako da ti svetujem, da stestiraš in vidiš 🙂
Nekaj nasvetov pa sem danes zbrala zate:
- Nujnost . če besede izražajo nujnost (zadnja mesta, le še danes itd.) lahko ljudi spodbudi k tem, da odprejo, sam vidijo, da morajo reagirati v tistem trenutku
- Radovednost – (npr. Tole ti bo všeč.)
- Ponudba – ljudje radi odpiramo darila, presenečenja – če so te besede omenjene v naslovu, zato še toliko rajši odpremo
- Znana imena – če omeniš znano osebo ali blagovno znamko (npr. ta strategija je xz znani osebi prinesla milijone), to poveča open rate – večino ljudi zanima, kaj je ta znana oseba naredila.
- Časovna relevantnost – sezonski e-mail naslovi (npr. recepti na določeno hrano v določenem času – npr. piškoti ob božiču, jesenske buče jeseni …) spet pritegnejo našo pozornost, ker se naše življenje v tistem trenutku odvija okrog te teme – npr. iščemo recept za piškote za božično večerjo.
- Zgodbe – vsi imamo radi dobre zgodbe – lahko so tvoje, od tvojih strank ali nekoga drugega – začetek zgodbe oz. napoved v e-mailu spet poveča open rate.
- Kratki in simpatični naslovi – boljše kot da želiš celotno vsebino e-maila (tudi če vsebuje več tem) stlačiti v en predolg naslov
- Uporabi ime – npr. Ojla, Tina – vsi zelo radi slišimo svoje ime
- Segmentiraj svojo mailing listo – torej, piši druge e-maile svojih strankam kot tistim, ki še niso nič kupili (stranke-nestranke), segmentiraj glede na darila, ki so si jih prinesli
- Pravi čas – pošiljanje e-mail ob pravem času s pravim naslovom lahko naredi VELIKO spremembo v open ratu – testiraj različne ure in dneve v tednu, pa boš najboljše videla, kdaj tvoje stranke reagirajo
- Jasno povej korist za stranko – če je v e-mailu ponudba, potem jasno komuniciraj svojo prednost – “Kako lahko povečaj svoj open rate za 50 %?” Ljudje zelo na hitro preletimo svoj mailbox, zato je resnično pomembno, da ima tvoj naslov jano sporočilo.
- Naj se počutijo, da so ti pomembni – npr. “Ekskluzivna ponudba zate” “Moje darilo zate” “Le za naše najljubše stranke”
- Uporabi številke – “Pridruži se že 754 ljudem na našem dogodku”, 30 % popust … Številke naredijo ponudbo in e-mail živ ter oprijemljiv.
- Uporabi vprašanje: “Ali delaš te napake pri optimizaciji?”
- NE PRETIRAVAJ Z VELIKI ČRKAMI in klicaji!!!!! – “50% LE ŠE DANES!!!!!” Takšni e-maile so preveč agresivni in dosežejo kontra učinek – ljudje jih ignorirajo.
Tako, zdaj pa kar v akcijo 🙂
Če želiš več slišati na to temo, ti svetujem, da si pogledaš mojo ponudbo Cashflow Boom, v kateri lahko dobiš 9 mojih najbolj uspešnih e-mail kampanj besedo za besedo (ne le naslov, ampak celotne e-maile) za hiter cashflow -50 % 🙂
Ja, moje darilo zate, zato da štartaš september s polno paro naprej, novim izzivom naproti – in da boš še lažje usklajeval-a družino in biznis.
Velja? Klikni tukaj in ujemi to ekskluzivno ponudbo – le do 12. septembra 🙂